I PROLEĆE IMA SVOJU DEPRESIVNU FAZU Ovo su 4 navike koje poboljšavaju raspoloženje, učiniće vas srećnijim

Male promene u danu i navikama mogu mnogo da znače dnevnoj dozi sreće.

Ovo su 4 svakodnevne navike koje treba da negujete ako želite da budete srećni, kažu stručnjaci.

Trening

Vežbanje pokreće oslobađanje endorfina, koji podiže vaše raspoloženje. Vežbanje može biti teško u početku, posebno za one koji ne vole da rano ustaju iz kreveta.

Zato, umesto toga, možete da idete u šetnju, da pustite audio knjigu, muziku ili podkast da slušate dok šetate. Ne morate da se prisiljavate na naporan trening.

Ili, pronađite vrstu vežbe koju volite. Ples, plivanje, timski sport… Ako pronađete aktivnost u kojoj uživate, postoji velika verovatnoća da ćete se tu i zadržati.

Bavljenje hobijima

Često se dešava da ljudi zapostave svoje hobije koji ih ispunjavaju u vidu crtanja, pisanja ili nečeg drugog, da su raspoloženi samo za televiziju i hranu.

Ali, kao što i sami znate, to samo još više pospešuje umor. Potrudite se da bolje organizujete svoje vreme i da ubacite hobi koji želite u raspored.

Hobiji takođe ublažavaju napetost, smanjuju nivo kortizola i podstiču opuštanje.

Meditacija

Uključivanje meditacije u dnevnu rutinu pomaže vam da se osećate prisutnije u sopstvenom životu. Kada meditirate, ne razmišljate o prošlosti i ne brinete o budućnosti.

Cenite jednostavnu činjenicu da ste živi.Vidite kako ovo može povećati zadovoljstvo. Ipak, pridržavanje svakodnevne prakse meditacije može se osećati kao obaveza, posebno ako vaš um ima tendenciju da luta.

Neke osobe otežano meditiraju usled napetosti koju izazivaju svakodnevne obaveze. Međutim, pronašli su druge načine meditacije koji ne podrazumevaju zatvaranje očiju i brojanje udisaja, piše Hack Spirit.

Umiruju mozak tako što stavljaju par ogromnih slušalica i slušaju opuštajuću muziku.

Budite zahvalni

Bilo da odlučite da vodite dnevnik, držite listu stvari za koje ste zahvalni na svom telefonu ili direktno izrazite zahvalnost, ova navika vam pomaže da negujete osećaj zahvalnosti za životne blagoslove.

Umesto da se fokusirate na ono što nemate, fokusirate se na ono što radite i na ono što imate, zaključuju stručnjaci.

 

Ostavite komentar