KAKO DA NE DOZVOLITE DA VAM MENOPAUZA NARUŠAVA SAN? Nekoliko lakih preporuka stručnjaka

Koliko vode u proseku pijete dnevno: 2,5-3 litra? Koliko vežbi radite u proseku nedeljno: 5 sati?

Preporuka psihoterapeuta i trenera:

1 DAN
Prvo ujutru radim jogu . Dosta hodam, ali primetim da ne pijem toliko vode koliko je normalno, verovatno litar i po umesto dve tri litre koliko bih inače pila. To menjam i počinjem da mislim na vodu.

Uzimam vitaminske suplemente (multivitamini, D12, K i gvožđe), kao i suplement za menopauzu koji se pomeša sa otprilike 100 ml vode.

DAN 2
„Budim se rano!  Zatim radim vežbu mobilnosti nakon čega sledi istezanje i ponovo krećem na jogu.

Popijem  domaću kafu sa mlekom od lešnika koje završavam do 10:30. Uz kafu doručkujem i kašu sa ovsenim mlekom.

„Spavam 8 sati svake noći

Odlazim u krevet i čitam do 22 sata kako bih se spontano uspavala.

DAN 3
Danas se budim bolje – osećam se kao da sam čvrsto spavala. Popijem pola litre vode pre joge koja mi je obavezna i koju završavam do 10 ujutru. Posle toga doručkujem, a to je kaša sa ovsenim mlekom prelivena bananom, cimetom i puterom od kikirikija.

Uspevam rano ujutru da izađem u šetnju. 

Predveče pravim puding od čia semenki ( kokosovog jogurta, smrznutih malina i kašičice putera od kikirikija)

2 komentara na vest “KAKO DA NE DOZVOLITE DA VAM MENOPAUZA NARUŠAVA SAN? Nekoliko lakih preporuka stručnjaka”

  1. Nije nužno da bude joga, obične vežbe pomažu, šetnje takođe, doručak normalan, bareno jaje…čitanje uveče se podrazumeva, što se tiče vode klasika 8-9 čaša. Sve ostalo u textu je najobičnije preterivanje, vodila sam računa da ne upotrebim neku drugu neprimerenu reč.

    Odgovori
  2. Ta zena ocito ne mora da radi neko je izdrzava pa i moze da ima vremena. Normalne osobe ec pocnu sa radom u 8 i nemaju vremena da natenane vezbaju i doruckuju do 10

    Odgovori

Ostavite komentar